Coming soon

Kommer snart igjen

C

NY VIDEO - TRAILER SOMMER 2015

Velkommen tilbake! So god to be back again. Nå har jeg kommet tieback fra ferie med ny Trailer video av sommer 2015.  Ferien min starte i Thailand i 3 uker og 5 dager i Singapore. Her skal dere få se Trailer. Flere videoer coming soon.

NEXT STOP BANGKOK - THAILAND

NÅ ER DET ENDELIG FERIE!!!!!

Vi har landet nå i Oslo og er nå i Thai Airlines på vei fra oslo til Bangkok.

THAILAND DAY 3 - NY VIDEO.

Dette er min tredje dagen i Thailand før jeg reiser til Sør-Korea. Jeg og min onkel vi var en tur på toppen av hotell og svømme. Oppe der er det vldig fint utsikt over Bangkok, skulle gjerne tilbake ditt nå.

THAILAND DAY 2 VIDEO

NY VIDEO av Thailand Day 2.  Vårt andre dagen i Thailand besøkte vi Wat Phra Keaw er et buddhistisk tempel i Bangkok. Det var min første gang der og likte det veldig godt Wat Phra Keaw er et av de vakreste tempel i hele verden og forteller mye om gamle historier om Thailand. Hvis dere skal en gang til thailand, dette plassen ambefale jeg dere. Men det er meget varmt inni der, husk og ta med vannflasker. Om kvelden gikk vi en tur til dyreste og nyeste shopping senter i bangkok  ( CENTRAL EMBASSY Se gjerne min video.

THAILAND NY VIDEO

Ny video fra Thailand 2014.

VIDEO AV NYTT HUS

New House Video. Nå er jeg nettop ferdig med videoen fra den nye huset. i år blir det spennende fordi jeg skal kjøpe møbler til rommet mitt. Gleder meg til det blir ferdig. Jeg skal også lage hage utenfor der jeg skal plante blomster. Dette blir et spennende projekt. Dere ser også at vi ikke har kjøp så mye møbler enda. Dere får ser hvordan huset er fra videoen.

FERIE TUR TIL PHUKET

For ca. 4 måned siden var jeg på ferie tur til PHUKET i 4 dager. Da var jeg til Kalima Spa Resort 5 stjerne hotel som ligger bare 5 min unna Patong. Phuket er meget vakkert by og her vil jeg selvfølgelig komme tilbake. Jeg tok meg en hel dag på en båttur til Maya Bay, ca. 2 timer fra Phuket. Da va jeg med på speedbåt. Jeg komme til og legger flere bilder av Phuket og Maya Bay så snart som mulig så dere kan få se. Håper dere har hadd en fin helg.

RESTAURANT MED STOR FAMILIEN

Noe dager før vi skulle reist hjem tilbake til Norge, tok vi med oss familien, nabo og venner mine til et restaurant og spist sammen. Det var ca over 20 / 30 persjoner tilsammen. Vi satt på en lang bord mens jeg og 2 søskenbarnet mitt satt på vårt egent plass. Maten var bare helt fantastisk. Det var masse av sjømat, åh jeg bare elsker blekksprut. Nam..! Savner familien og nabo i Thailand allerede, vil møtt dem igjen. Her er bilder.

NYTT HUS I THAILAND

Velkommen til vår NEW HOUSE, eller BESTEMOR SITT HUS som er for oss alle i FAMILIEN...likzm.  ;)  Endelig har jeg sett og vært der, jeg husker min første dagen veldig godt. Jeg kom rett fra Phuket , Bangkok og til KhonKean. Jeg var veldig spent og gruer meg veldig til og se på dette huset i mine egne øyer. Huset  er ikke helt ferdig bygget men hun holder på med det. Det er 4 soverom, 1 rom i første etasje og 3 rom i andre etasje. Begge etasje har badet og do. En balkong i andre etasje. 2 stuer både ned og opp. Kjøkken er ikke ferdig. Neste år sommer skal jeg begynner og kjøpe inn til rommet mitt, det blir spennende. Her har jeg masse bilder av huset vårt. Ta en titt.

BAKK HUSET

SPISERBORDET

BAKK HUSET - HAGEN

FAMILIEN PÅ TUR

For en måned siden var jeg sammen med min familien til Wat Phra Keaw ( Thai Temple ) i Bangkok. Det var ca. 37 varme grader  den dagen.  For en fantastisk dag sammen med min familien og endelig sammen med min bror.  tar en titt på bilder ned over.  HAPPY FAMILY <3

MITT HOTELL ROM I PHUKET

Det er ikke lenger til jeg legger ut en ny video fra PHUKET. Dere som ikke viste om at jeg var på ferie til Thailand i sommer må gjerne se på gamle innlegg og video som jeg hadde post for noe dager siden. Her har jeg masse fine bilder fra rommet mitt. Mitt hotell ligger ca. 10 minutter fra Patong og jeg kan ser hele byen fra rommet mitt, det er så sykt nydelig!!!! Elsker BADEKAR<3  Mitt første gang opplevelser i Phuket er bare helt dedundelig og jeg må virkelig tilbake ditt igjen snart. Jeg savner sengen fra hotell allerede, og det utsikte mot havet. !! Herregud!!!! Har du vært i Phuket og hvor?

BALKONG OG UTSIKT MOT HAVET <3

DEILIGSTE SENG I HELE MITT OPPLEVELSE OG UTSIKT <3

BADEKAR

GRATIS FRUKT

BANGKOK

ภาพถ่ายจากกรุงเทพฯ God morgen. I dag sto jeg opp tidlig og blogger, mhm... rart er det ikke sant. Jeg har ingenting og gjøre akkurat nå så legger jeg bare ut bilder av ferien min. Her har jeg bilder av meg da jeg besøkte nyeste shopping senter i Bangkok ( Central Embassy ) Og her sto jeg sammen med en TEDDY BEAR - Harrods.

Utsikten av Bangkok.

Gucci.

TILBAKE FRA FERIE

WopWop nå er jeg endelig kommet hjem fra ferie i Thailand!  Lenge siden sist på bloggen ser jeg men ikke beskymret dere, nå er jeg tilbake og skal fortsette og blogger.  Åh.. jeg har så mye og forteller dere men alt for mye. Kan forteller dere litt hva jeg gjorde. Første dagen var vi til hotelle våres som heter for Furama silom. Ganske grei hotel og jeg er bare forelsket i badebasengen som ligger helt på toppen på hotel >> 20 etasje <<  Vi var også til Siam Paragon, Siam Center, Terminal 21 og Central Embassy og shoppe. Jeg kommer til og lage flere videoer fra min ferie så dere må føler fortsett med. Dette blir spennende skal jeg si.

Dette er min onkel som kommer på besøk.

3 DAGER TIL THAILAND

God kveld. Nå er det bare 3 dager igjen til jeg reiser til Thailand med familien. Nå har jeg lage en liten plan hvor jeg skal være i Bangkok og sammen med Shiela når hun kommer til Bangkok den 27 Juni. Gleder meg til og ser henne snart! Skal viser henne rundt byen og håper vi kommer til og koser oss mye på ferie sammen for første gang i utlandet.

WAT PHRA KEAW - TEMPLE OF EMERALD BUDDHA.

WAT PHO - SLEEPING BUDDHA.

ASIANTIQUE - THE RIVERFRONT.

WAT SAKET

MADAME TUSSAUDS

CENTRAL DIPLOMAT SCREEN - 6 STJERNE KINO

FLYBILLETT TIL SØR- KOREA ER BESTILT

Nå har jeg akkurat ferdig med og bestille flybillett til Sør-Korea i sommer. Godt og blir ferdig og slippe og tenker på det. Jeg og Shiela reiser med KOrean Airline men sitter dessverre ikke sammen, men det spiller ingen roller. Nå er det bare 1 måned og 3 uker igjen til Sør-Korea, gleder meg så sykt!!!   NOEN SOM SKAL OGSÅ DITT?

VÅRT HOTELLROM I PHUKET

Vi reiser til Phuket en dag etter vi har vært til Seoul - Sør Korea. Vi skal være der i 4 dager. Her ser vårt hotellrom ut. Gleder meg til og være på rommet våres og slapper av med fantastisk utsikt mot sjø. Jeg hørt at det kommer gigantisk båt fra Malaysia til Phuket og vi ser den helt sikkert når vi er der. Gleder meg til Phuket med min venninne allerede !! ;)

DELUXE-ROM, UTSIKT MOT SJØ.

HOTEL TIL PHUKET ER BESTILT

Hei dere. I går kveld har jeg bestilt hotel til Phuket i sommer. Navnet til hotel er Kalima resort spa hotel og 5 stjerne hotel.   Hotel ligger kun 2 km  / 15 min fra sentrum ( Patong ) og 40 min fra flyplassen. Hvorfor jeg valgte dette hotellet er fordi det er ganske sentralt og ligger ikke langt unna populære plass som er foreksempel Phuket Fantasea, Shopping senter, strander og mer. De har fantastisk utsikt over hele Patong hvis dere ser lengre nede på de bildene. De har MINIGOLF, egent SAND STRAND på hotel, Bar i svømmebasseng, Gratis buss fra hotel til sentrum, Spa, Treningsrom, Balkong  med utsikt mot sjøen og mer.

KALIMA RESORT SPA HOTEL - PHUKET

ARTIFICIAL SAND BEACH.

MINI GOLF.

SWIMMING POOL

DINNING

TRIO´S POOL BAR

3 MÅNED IGJEN TIL SØR-KOREA

104 dager igjen altså 3 måneder til vi reiser til Sør-Korea. For håper at tiden går bare fortere hver dag fremover nå. Prøver og lær meg litt koreansk og navnet til plassen vi skal være. Noen av dere som også skal til Sør-Korea? ;)

DA BLIR DET TUR TIL SØR KOREA

Yeees da blir det tur til SØR KOREA for første gang <3 Har akkurat bestilt hotell i Seoul som ligger bare 2 min fra LOTTE WOTLD i GANGNAM. Weeeeee <In Love <3  Skal være der i 5/ 6 dager forresten.

Jeg reiser forresten i sommer her ;)  SEE YA SEOUL <3 MUAAH <3  ANNYONG

JEG SKAL SKY RIDER

Denne store ballon skal jeg prøve når jeg er i Pattaya.! En av de største ballon i hele verden og nå er den i THAILAND. Har alltid drømt om og prøver noen sånn men det skjedde aldri. Nå har jeg sjansen til og prøver det. Det koster rundt 1000 Bath for thaier / 200 kr og 1500 Bah for utlansk / 150 kr billig ikke sant.Come to Pattaya City and enjoy your life time ;)

BESTILLE TUR TIL SØR-KOREA

Om ca 1 måned skal jeg bestille flybilletter til Sør-Korea. Litt usikker på hvilket dato jeg skal velge. Det blir kjempe fint opplevelser og jeg gleder meg til det. Jeg har tenkt og være der i 6 dager og 5 netter men ikke bare i Seoul, jeg har tenkt og besøk BUSAN også. Busan er en av de mest populært strand i Sør-Korea. Gleder meg til BIG SHOPPING i Seoul :D

Sør - Korea

Seoul City.

Busan.

4 MÅNED IGJEN TIL THAILAND

SWIMMING POOL

MAMMA REISER OGSÅ TIL THAILAND

Hahaha for 2 dager siden har jeg ordnet med flybilletter til Thailand alene men nå har min mamma og kjøpte seg flybilletter til Thailand med meg. Hahaha trudde ikke at hun skulle og være med til Thailand i år. Åhh det blir digg til sommeren. Gleder meg masse til og shoppe og koser meg med varmen.

FLYBILLETT TIL THAILAND BESTILT

Hurra da var turen til THAILAND bestilt. Etter 2 år siden sist jeg var der. Herregud det tok nesten 2-3 timer bare for og bestille flybilletter men no er det ordnet. Herregud hvor mye jeg gleder meg til denne turen alene. Og reiser langt tur alene for første gang, det blir digg og sitter på flyet i over 11 timer fra her da.!! Savner sola og varmen nedi der allerede og masse store shopping senter. Men åååh!!!! Thailand here i come !! Phuket, Sør Korea og Singapore here i come baby :D <3  Noen som skal også reiser til thailand i sommer?

SINGAPORE OM 5 MÅNED

DRØMME PLASS

Les mer i arkivet » Juli 2017 » Juni 2017 » Mai 2017
legg meg til som venn

Mitt navn er Natthawut. Jeg er en 18, snart 19 år gammel gutt fra Trondheim i Sør- Trøndelag. Lever min hverdag som stolt homofil samt eier av denne bloggen. Ta en titt da vell, chio!