UTELIV I ALTEA

ALTEA

TRNET I BENIDORM

Frste uke i Spania var vi til Terra Mitica alts en av de strste TIVOLI i Europa. Der var vi ogs p det hye trnet og de var s fint!!!! Utsikten var helt simnsykt, du kan ogs se utsikten mot havet.

SHOPPING I ALICANTE

I gr var jeg og Renate en tur til Alicante og shoppet etter jobben. Vi tok trammen og det tok ca. 1 time. Vi gikk p en kjpesenter som ligge bare 5 min unna trammen. Det var ganske strre enn forrige kjpesenter vi var p sist. Det var 125 butikker til sammen men for meg er det alt for liten nr jeg kommer nettop tilbake fra Bangkok kjper senter som har over 500 butikker. Haha!!! Dere kjnner!! Men jeg fikk shoppet i gr og har kost meg med og bruker litt penger.

VOLLEYBALL P STRANDEN

Etter jobben var vi en tur til stranden med arbeidskolega fra Vistamar og spilt Volleyball. Han jeg jobbet med hadde med seg 3 av kompiser sine som ogs vre med. Det var veldig moro og f endelig prvd skikkelig Volleyball p stranda ( SAND ) det var bare absolutt deilig. Det var 2-2 s vi var uavgjort. Etter volleyball s va vi s slitne og fikk badet i stranden. Vannet var litt kjlig men veldig deilig. Kjempe rent vann. Neste torsdag blir det enda en volleyball p stranden igjen. Gleder meg.

TUR TIL ALICANTE

I dag reiser vi fra Vistamar til Alicante med buss og det tok ca. 30 minutter. Vi va til Castillo de santa barbara. Det ligger midt i sentrum og 2 min unna stranden. Det var litt slitsomt og kjrte bruker med rullerstolen opp ditt forgrunn av drlig vei. Men heldigvis hadde de heis inni. Utsikten var helt fantastisk!!!!' WAW likzm. Jeg tok dessverre ikke med meg kamera men tok bilder fra mobil og fikk heller ikke og filmet mye heller. Vret i dag var p 31 grader i Alicante, digg med varmen. Jeg m virkelig ditt igjen snart.

SPAIN WEEK 1 VIDEO

Finely Out!! Beklager for mye at jeg har lovt mange av dokker og lagt ut video fra Spania uke 1 men det vrt ikke som det planlagt. Forgrunn av innbruddet som skjeddet i forrige uke. Men n er den her!!!!!! Egentlig jeg har flere videoer men dessverre ble min minekorte delagt s jeg har absolutt mistet endel gamle videoer og ny videoer. Lei meg.

UTSIKT AV VILLAJOYASA CITY

Eie

NATT CLUB I BENIDORM

I gr kveld var vi tre til natt club i Benidorm for frste gang!! Det var s sykt bra plass. Vi var p et bar at med stranden og drakk. Etter ca. 2-3 tiden var det enda mer liv p klubben, vi dans og koste oss. Det som var artig fra i gr var at vi gikk rundt stranden for og sjekke flere plass og vi ble stoppet av folk som jobber i bren og si at vi fr gratis SHOOT hvis vi gr inn. Vi gikk jo knn vi og fikk det vi ville ha og g til neste plass hahahaha!! Det er jo gratis drikker likzm!! Why not xD. Bare elsker Benidorm <3

Inn

ALICANTE - SPANIA

I gr var vi tre studenter til Alicante for og kjpe lader for Mac Air og litt shopping. Fyyy det var s stressa fordi vi finner aldri et butikk der de selger lader for mac!!! Det var s drlig!! Vi gikk rundt hele byen i gr men det var kjempe artig og vre der i Alicante for frste gangen min. I dag skal vi til Benidorm !!

BADEVAKT P JOBB - SPANIA

I dag p jobb var jeg badevakt for og passer p brukeren i Vistamar. Det var kjempe deilig vr i dag med 30?C varme grader ute. Jeg hadde glemt og ta med meg badebuksa i dag s det vrt ingen bading til meg i dag. Vi som jobber her i vistamar fr lov til og bade sammen med brukeren. Alle m ta med seg badeklr p jobb HVER DAG!! Det er kjempe bra ikke sant!! :) jeg har tatt noe bilder fra ute bassengen som dere kan se.

SOUTH KOREA DAY 3. VIDEO

God kveld. Beklager for at jeg har ikke lagt ut video av South Korea Day 3 fr n. Veldig opptatt i de siste. Beklager ogs at jeg ikke vrt ferdig med video fra SPANIA. Kommer i neste uke.

BAR RESTAURANT / VISTAMAR

P fredag ble vi invitert av kolega vres og blir med ut p et bar restaurant som ligger bare 5-10 min unna Vistamar og leiligheten. Det var kjempe fint plass, rolig og ikke minst hav utsikt. Fikk ikke tatt s mye bilder av den kvelden. Vi var ca 12 stk tilsammen. Kjempe koselig.

NYDELIG VR I SPANIA

I dag vknet jeg veldig sent pgrunn av trtthet og lathet. Dagen i dag er 30?C med sol og bare sol. Kjempe deilig. Har tenkt kanskje til Stranden med de to i dag men vi f se hva det blir. Vi venter p en som skal gi oss nkle for vaskerommet men hun har ikke kommet enda. Veldig sent og er litt irritert av henne nr hun sa at hun kommer om 5 min.

TACO

I gr etter at politiet gikk s dro vi til butikken for og handle mat. Butikken er stengt i morgen og det er vel veldig lurt og handle mat. Vi hadde veldig lite mat hjemme s m full p. I gr kveld lagde vi TACO hjemme og kose oss. Vi nsker at det blir god stemning hjemme etter innbruddet. Deretter var det vannmelon til dessert. Mhm for en kveld. :)

BESKT AV SPANSK POLITIET

I dag har vi vrt p politistasjon 2 ganger og ordnet med noe papir som skal vre med til forsikring. Deretter var det 2 av politimannen kom til leiligheten vres for og sjekke p balkongsdra og kniven. Politiet har funnet ut at dra var ikke delagt men de komme seg inn for grunn av at dra var ikke lst. De tok med seg kniven og sjekke fingeravtrykk om de kanskje finner ut noe. I kveld bor vi fortsett samme leilighet. Dette kan blir en rar natt.

STJLET I NATT

I dag morgens vknet Kristin meg og ville viste meg noe. Da jeg kom opp til stuen i 2 etasje, s jeg at det var tydligvis en tyv som har vrt inn t oss i gr natt og stjalt. Veska te Renate va pent og har ransakt veske til henne. De har stjalt Ipad, Iphone 5, veska, penger, hus nkla, Mac lader til Kristin, Kamera til ( Renate ), Canon 600D og Visa korta mitt. Jeg var ogs sjokkert over at de hadde glemt og ta med seg en kniv som lo p spiserbordet p stua. Vi har observert rundt huset og sett at de kommet inn fra balkonsdra. De tok kniven og river av dra. Bilder ser dere videre nedover. Vi har ringt til politiet men de finner ikke hvor vi er s vi fikk hjulper av 2 spanske persjoner som er venninne av en norsk som har leie dette leiligheten vi bor i n. De tok med oss til politistasjonen og fikk snakket om dette. Oolitie kommer og sj i lpet av og f noe timer. Vi kommer tilbake til leilighet igjen og spist frokost og slapper av. Vi har snakket mye om og flyttet til et nytt plass, men vi f se videre hva vi fler. Sjefen fra Vistamar spurte om vi ville heller flytte til Vistamar fra i kveld om vi ville. Men vi er veldig usikker. Det som e veldig ekkelt og tenkte var at begge drene til Krsitin og Renate var pent mens de sover!! Og stjalt kamera og iphonen.. S skummelt er det ikke da og tenker p. Men heldigvis var jeg veldig flink til og stenge dra og legge store kofferten min foran dra. Hver gang folk pne dra mi s hrte jeg jo selvflgelig det at folk har vrt her og pna dra. Og jeg var kjempe glad for at de ikke fikk med seg alle viktig tingene mine som foreksempel : Mac Pro, andre Canon kamera min, Iphone, Louis Vuitton bag, Louis Vuitton brilla, Louis Vuitton lommebok og Gopro 3 kamera. Men det er jo selvflgelig trist at de har stjalt min Canon 600D kamera min. Akkurat n fikk vi en mann til og bytte alle drnkla. I kveld blir det sikkert veldig rart nr vinskal legger oss. Men takk gud for at vi 3 er ikke skadet og heller eller ikke drept. I gr natt dro vi hjem ca.00.50 fra et bar sammen med jobben. Og der var det helt sikkert p de har flt etter oss. ( pass p dere selv nr dere er i utlandet og ikke minst passer godt p hverandre og ikke g alene )

BESTE JOBBEN / STRAND

Idag p jobb var vi sammen med 4 brukeren til stranden i villajoyasa og badet. Plassen vi var ligge bare 5 min unna Vistamar. Vi var der fra 10.30 til 12.30 og vret i dag er ogs 30?C. I kveld skal vi til et plass sammen med arbeidskolega vres og koser oss. Jeg vet ikke hva er det som skjer i kveld men spennende for det.

UTSIKT FRA LEILIGHET

God kveld. Akkurat n har jeg og kristin lagde kveldsmat og spist sammen utenfor balkongen. Fantastisk utsikt vi har akkurat n. I dag kommer det litt over sky men ikke er fortsett sol og varmen p 30 grader..

SPA P STRANDEN

For 2 dager siden var vi til et strand at med leiligheta vres. Og der kose jeg meg med sola og varmen i over 30 grader!!!! Kristin tok varmt stein fra stranden bakk p ryggen min. Ahhh det var s deilig!

SHOPPING I BENIDORM

I kveld var jeg sammen med Benate til Benidorm og shoppet. Det blir ikke s mye shopping p meg enda men neste blir neste uke istenderfor. Her har jeg bilder fra i kveld fra Spania. HUSK VIDEO OM SPANIA KOMMER I HELGA !!!!!

STRANDEN - SPANIA

I dag har vi vrt en tur ned til stranden for frste gang sammen. Stranden ligger ca. 5 min unna leiligheten, ligger ikke langt i det hele tatt. Men det eneste som plages meg var at det er bare steina og ikke sand. Men vi skal til et annen plass i Spania der det er bare sand strand. Vi f se nr det blir. Vret i dag er bare helt nydelig p 32 grader med sooooooool. Og det blir vel i hele uka ogs. Bare elsker Spania allerede !!!! <3 Hver uke skal jeg legger ut en video av min uka til bloggen!!! hvor og hva jeg har gjort mens jeg er her i Spania i 3 mneder. M flg med videre.

FISKE SPA I SPANIA

For 2 dager siden var vi p et kjpersenter i Benidorm og der tok vi fiske spa ka det heter jeg vet ikke helt sikkert. Men det var kjempe deilig og hun som var ansatt der er veldi koselig og vi fikk 5 minutter ekstra for fiske spa. Mhm deilig, vi m tilbake ditt igjen! Har du prv Fiske Spa fr?

Fr?

TIVOLI IGJEN - BENIDORM

I dag var vi p jobben for frste dagen i Vistamar. Deretter dro vi til Bernidorm p tivoliet der vi har vrt i gr. Vi fikk en til gratis billett til tivolien. S dagen i dag har vi bare koste oss med varmen, sol og tivoliet. I morgen skal vi alle 3 jobber p seinvakt. I morgen skal vi til STRANDEN nr leiligheta vres. Gleder meg.!!!

TERRA MITICA - BENIDORM

I gr var vi til den strste tivolien i Benidorm som ligger ca 15 min fra Villajoyasa. Det var enormt svrt ass!! Vi vr ogs p et badeland penmte. Kjempe fint temperatur i gr p 30 grader. I dag skal vi ogs ditt engang til nr vi er ferdig p frste dagen p jobb fra Vistamar. Jippy.