OPPLEVE BENIDORM PÅ DAGTID

I dag har kristin og jeg vært en tur til Benidorm på dagtid og lette etter Halloween Kostymer til i morgen, men det endte med at vi for så oss rundt i Benidorm. Vi startet fra ene siden av strandpromenaden i Benidorm og gikk til andre enden av Benidorm sin strandpromenade. Det var veldig fint tur og oppleve benidorm på dagtid og ikke bare på kveld / natt.

MOUNTAIN OF SPAIN

Bilder ble tatt da jeg var sammen med jobben til Busot for ca. 3 uker siden. Endelig fikk jeg til og tatt bilder fra min kamera og ikke fra Iphone.

RESTAURANT I BENIDORM

Jeg og Kristin var en tur til Benidorm forrige uke på shopping. Endelig fikk vi være der på dagstid. Det var så mye og se på. Etter det gikk vi på en italiensk restaurant og spist mat. Koselig kveld med Kristin !!! <3 <3 Flere bilder kommer snart !! I dag er det ekstrem tregt internett.

SOLNEDGANG - VILLAJOYOSA

I går var jeg sammen med Kristin til borgen, ikke langt unna der vi bor og se på solnedngang. Her oppe få vi beste utsikten av Villajoyosa med hav utsikt og fjellet. Jeg har vært til dette plassen før for 1 mnd siden og likte det kjempe godt så jeg tok med henne ditt. Det var synd at skya tok over solen så vi fikk ikke til og tatt så mye bilder og video av solnedgang.  Men jeg koser meg likevel og elsker og være her. Min nye video blogg kommer snart !! Må følg med !

SVØMME I DAG

I dag var jeg med Kristin en tur ned til strandpromenaden. Kristin ville ikke bli med og svømme fordi hun synes at det var kaldt, så det ble bare meg som svømme i dag. Været er på 27 grader, men i sjøen var det litt kaldt.

ALTEA 2014

God kveld kjære lesere. Det var en stund siden sist jeg har blogger nå. Har vært litt opptatt i de siste dagene og vet egentlig ikke hva jeg skal blogger om heller. Ellers har jeg vært i Spania nesten 2 mnd nå om 1 uke. Og det er ikke lenger igjen til jeg skal hjem heller !!! Neiii? vil ikke hjem enda!. Her i Villajoyosa er det fint vær hverdag men har blitt litt kaldere om morgen. Men ellers etter jeg er ferdig på jobb så er det over 25 grader varmen hver dag. No Problem ;)  Neste måned skal jeg til Madrid entur før jeg reiser hjem, blir spennende. Her er bilder fra Altea for ca 2 uker siden bilder ble tatt. Vi var en liten tur dit på en festival ( EcoAltea ).

TUR TIL CANELOBRE BUSOT

I dag var vi på tur til grottene ( El Canelobre Cave nær Alicante ). Busstur fra Vistamar til ditt ta ca. 30 - 45 min. Guiden snakket greit engelsk. Det var veldig fuktig der inne. Inni i grotten var det sagt at det er 17 grader rundt hele året. Heldigvis tok jeg med meg jakke, ganske kaldt inne. Det er ikke lov til og ta bilder eller videoer!! Men jeg tok noe bilder fra Google som dere kan ser hvor nydelig det er der inne. Var litt skuffende. Rett utenfor grottene er det utsikten av SPANIA !!! Det var kjempe fint opplevelser og være med til denne turen likevel.

TUR TIL GUADALEST / SPAIN

Idag var jeg sammen med brukeren fra Vistamar på buss tur til Guadalest. Guadalest ligger ca. 45 min til 1 time unna Villajoyosa. Plassen ligger kjempe høyt oppe i fjellet men tror meg du får den beste utsikten!!! Det var min første gangen jeg er der og det var så fantastisk. Været i dag er 26 grader, kjempe varmt. Jeg gikk ikke på toppen ( kirke/ klokken ), det var synd men skal kanskje ta meg en tur tilbake ditt igjen. På Guadelest har de små gata butikker som fks klær, små ting, cafe, dukkebutikk og mer.

TOGA PARTY I SPANIA

På fredag har vi ordnet en Toga fest hjemme hos oss. Vi har invitert koleger fra jobben ( Vistamar )!

KIRKE I VILLAJOYOSA

På onsdag var vi på bytur i Villajojosa. Der besøkte vi en kirke, som ikke ligger så langt fra gamlebyen, ilag med brukerne. Kirken var kjempefin. Det var en spansk dame som var guiden vår der, og hun fortalte mye om historien til byen. Det var veldig spennende og interessant. Veldig glad for at jeg fikk være med på